miercuri, 8 decembrie 2010

Targ Culori

Daca Ilovehandmade este un targ al prieteniei, Targul Culori a fost un soi de targ al familiei... Exact sentimentul de party intim, intre verisoare, surori si cele mai bune prietene...A fost o petrecere ca in basme...3 zile (fara cele 3 nopti cu care merg de obicei la pachet:))...A fost un basm frumos colorat, cu rasete, daruiri, dardaieli si zambete incremenite pe buzele pe alocuri vinete...Ok, un soi de basm rusesc ori eschimosesc, insa tot basm.
Am cunoscut Oameni frumosi, inimosi, sensibili si speciali prin calitati de care multi uita in zilele noastre...
Mare pacat ca nu au fost mai multi clienti sau macar vizitatori care sa se bucure de minunatiile inventate de aceste suflete alese si maini insuflate cu har.
Noile imprieteniri mi-au facut cele trei zile frumoase si, cu toate ca tot ziceam ca mai stau putin si plec, din pricina frigului care si acum ma bantuie, am stat aproape cat ceilalti, caci atmosfera a meritat fiecare clipa.
Mi-am revazut oamenii dragi, am mai invatat lectii despre mine si ceilalti, am aflat o multime de noutati despre handmade, am vazut niste lucrushoare la care nici nu as fi visat vreodata, am primit si oferit cadouashe, am castigat un timp aproape perfect...trei zile de magie si hohot, alaturi de organizatori faini, cu mintea deschisa si privirea limpede, cu glumele la ei si cu voia buna in fapte...
Ruxy este o mandrete de fata care atunci cand zambeste se lumineaza in jur...are acel gen de suras care se intampla cu buzele, cu ochii, cu fatzuca si cu sufletul.
Stiam despre ea anterior, ii admirasem minunatiile la targuri inainte sa fiu si eu "expozanta", iar ulterior nu ma puteam hotara care imi place mai mult. Este un soi de "chinez batran", cu o rabdare de fier si maini de aur din care ies miracole insiruite unic...valuri inspumate, braduti impodobiti, simfonii de anotimpuri, flori si fluturi...si toate acestea din margelutze de nisip!
Felicitari, pictoritza cu margeaua si sper sa ai parte de tot ce e mai bun, curat si frumos pe lumea asta, astfel incat sa nu te opresti din inventat peisaje, vise si realitati in care sa putem evada in voie!
Saru' mana din nou pentru darul magic ce m-a lasat fara cuvinte...doar cu lacrimi de emotie si bucurie!
Lumanarica si mai mult floarea de Craciun imi strajuie acum biblioteca in raftul cu amintiri speciale si este un soi de talisman plina de duiosie, veghe parinteasca si motivare. Mereu privind miracolul de Craciun inventat de tine mi se pare ca totul este posibil si nimic nu este prea greu pe lumea asta. Cand durerea de spate/ochi/maini/cap daruita de lutuit pare ca ma intoarce din drum, privesc Floarea Craciunului Ruxy-esc:) si imi spun...daca Omul asta a putut, trebuie sa pot si eu!
Desi probabil nu voi aprinde lumanarica rosie vreodata pentru a nu stirbi perfectiunea dimensionarii, mereu cand privesc aranjamentul deosebit pare ca emana lumina.
Asta inseamna sa fii artist, sa pui suflet in creatia ta si drag in daruire!


Am mai descoperit niste oameni minunati si creatiile lor inedite - Dragonfly si am retrait cu drag alaturi de prieteni intalniti pe drumul handmade de-a lungul acestui an care pare o vesnicie de frumos..
Am mai primit cadouashe mumoase foc de la Diana - o piatra insufletita in spiritul Sarbatorilor cu tehnica servetelului in care doamna se specializeaza vazand cu ochii:

o brosa trandafireasca:) in culoarea zanelor suave de la CatE :


si am castigat un cadou-buhnitzuca:D de la Daciana (prietenii stiu de ce! Hihihihi!).


Minunat targ, mi-nu-nati Oameni!

Anna - fericita, incalzita:)) si privind inapoi cu emotie si drag...

2 comentarii:

  1. uite de asta imi plac mie aceste targuri: pentru ca intalnesc prieteni dragi :) Bufu' pare multumit de noua casuta :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Am zis eu ca oamenii cu simtiri aidoma ajung sa se gaseasca fara sa stie ca s-au cautat si sa formeze o tara noua, numita Prietenezia cu resedinta temporara la Handmadeland:).
    Te pup si va tin pumnii la targutzul de azi!!!

    Anna - incepand ziua mai frumos si...mai calduros:) decat 20 de ciocolate calde si 3 seminee:)

    RăspundețiȘtergere