joi, 2 septembrie 2010

Su' a mea...cu multumiri!

Uneori, cand visarea te poarta pe aripi dincolo de cotidianul mizerabil, oamenii din jur au atitudini anti-albatrosiene...iti explica cum nu ai abordare potrivita, cum mai bine te cauti la un medic, vin cu tot felul de idei, carcoteli...unii chiar incep sa traiasca visul in locul tau ori sa te organizeze in fel si chip, punand cu atentie si abnegatie un NU hotarat in fata eforturilor tale de a escalada stramtoarea unui "maine" opresiv...
Insa in toata debandada asta in care nu mai stii cat sa te bucuri, sa suferi ori sa te ascunzi, exista oameni care te sustin, care indiferent de calea pe care o alegi vin alaturi de tine si se chinuie alaturi de tine ca drumul sa iti fie lin si frumos...
Minunile care urmeaza, desi sunt etichetate cu "brand-ul" (hihihihi!) artizanna, nu imi apatin decat prin executie primara. Apoi conceprea modelului, coloritului, visului si ajutorului nesperat apartin su'rorii mele intru viata (pacat ca nu si dintru nastere:), credinte si vise. Eticheta cu numele maimutelor mele apare acolo mai mult pentru a masca decat pentru a afirma (in speta o data anapoda pe care se incapataneaza sa o retina foto-aparatul meu:).

























































































































Anna - multumind cu tot sufletul pentru alaturare, imbold, ajutor, intelegere, fiintare, visare!

Un comentariu: