marți, 20 aprilie 2010

Maro-chinarie

In topul preferintelor mele cromatice se afla si culoarea maro, un indicator al perceptiei legate de starea de sanatate proprie care, cu cat este mai placuta, cu atat persoana respectiva tinde sa se ingrijeasca/ protejeze mai mult, chiar daca exista sau nu suportul “dereglarilor” organice (boala sau viitoare afectiune), determinand percepii de neliniste si insecuritate. Astfel avem de a face cu o persoana relativ comoda, care tinde sa isi ordoneze viata dupa un program propriu, inteles sau nu de cei din jur, avand la baza in special considerente legate de starea de sanatate (de repercusiunile care le poate avea un anumit fel de viata asupra viitorului). He-he-he, asta zic "specialijtii" in ale preferintei pentru culori:) si drept e ca nu zic tocmai gresit:D, desi imi pare ca bat campii pe langa o tenta (pregnanta!) de ipohondrie...
Oricum ar fi, ideea siragului cumintit mai jos este ca am tot cautat trunchi de copac rotund, insa am esuat departe de mal. Suflecata din pricina ratarii am purces la a-mi confectiona propriile mini-trunchiulete rotunde, pe care le-am insiruit intr-o padure fragmentata dupa circularul meu imaginar...


Anna - intoarsa din hoinareala si privind somnoroasa vremea implouata...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu